Långt mellan inläggen nu..

Sedan jag har börjat jobba så har jag märkt att jag har blivit tröttare...

Helgen har varit jättebra, på lördagen så grejade jag och mamma här hemma, bla bonade vi golvet i köket.
Medans vi gjorde detta så barnen, mange och pappa ute och promenerade.
Sedan åkte dom iväg och köpte en gasoltub till våran nya MONSTER grill. Haha inte visste vi att den skulle vara sp dyr :)
Jaja nu har vi en rejäl grill iallfall.
Sedan hjälpte dom per att flytta.
På kvällen så var det dax för Per's och kalles spelning, jäklar vad bra dom var. alltså det var så mycke folk så att ölen tog slut i baren. Mange och jag ramlade hem vid 3.
Mådde inte så bra dagen efter men med tanke på hur kul vi hade så får man ta det :)

På söndagen så åkte mamma och pappa hem. Hela dagen gick som i ett töcken......

Idag så har vi varit på veckans första läkar besök med Ebba, denna gången så var det öronläkaren och Audionomen.
det gick jättebra. Sedan var vi iväg med första bajsprovet och kissprov till barnmedicin. Fick med oss 3 burkar till för mer avföringsprov. Känns nervöst vad dessa prover kan visa.

Imorgon så skall hon träffa sin medicin läkare. 

Nu är mange på jobbet, han har väldigt mycke att göra. Han jobbar ju bara 1dag/vecka och det räcker inte just nu.
Så det blir kvällsjobb för honom




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0