Ny design

snacka om jag blev förvånad imorse när jag kollade min blogg och fick se en helt ny design :)
Det är snälla maria som har varit framme.
under dagarna så kommer den slutgiltiga att vara klar, har mailat henne lite bilder idag.
Nu har hon tagit bilder här ifrån bloggen.
Tusen tack så länge Maria.
Jo ni måste kolla in hennes sida också (Min favvo blogg) MARIA

Som vanligt har jag jobbat idag, blev en riktig lång dag.
Annars så befinner sig jag och mange i funderar stadiet... väldigt mycke funderar stadiet

Kommentarer
Postat av: Maria

Opps...det där sista lät det...

Hoppas att ni i alla fall funderar på

något trevligt.



Maria

2009-05-26 @ 03:36:01
URL: http://olepunktse.blogg.se/
Postat av: Clausewitz

Oi. Parabéns por seu excelente blog. Gostaria de lhe convidar para visitar meu blog e conhecer alguma coisa sobre o Brasil e nossa luta contra o comunismo. Abração

2009-05-26 @ 16:20:26
URL: http://blogdoclausewitz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0