Onsdag= Träning igen :)

Ja idag så ringde klockan 06:15 igen och jag ville verkligen inte kliva upp. Men när jag började fundera på att kroppen kommer att må bra så gick det lättare :) Rafsade ihop mina saker lite snabbt och stack iväg till gymmet. Körde ett 45 min spinnpass. Var hur skönt som helst och jag ångrar inte en sekund att jag klev upp. 
Idag har jag träningsvärk i armar och mage, körde ju dessa delar i gymmet igår och det känns :)  
På jobbet så har det varit massor att göra idag med, det sköna med denna arbetsdag är att jag slutar 12 :)

När ludde hade sovit en sväng efter att jag kom hem så cyklade vi upp till Ulle och barnen. Barnen lekte och hade det bra :)
Ulles granne kom över på en fika också med barn så det var fullt hus.

Väl hemma så var barnen helt slut.

Tack så mycket för idag och allt Ebba har fått



Just nu fattar jag inte varför jag är uppe då jag skall upp imorgon bitti för att kämpa mig igenom ett spinningpass och kettelbell pass

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Britt-Louise

Vad Du är duktig med träningen!

2009-05-21 @ 13:01:54
Postat av: lolloooo

Japp Anna du är gör duktig med träningen nu!super bra jobbat idag på spinnigen och kettelbellen,alltid lika trevligt att ha dig med på passen =) kram kram

2009-05-21 @ 13:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0