Tisdag=Träningsdag

Ja idag så blev vi väckta av att ringklockan ringde kl 07:10, det var sköterskan från barnmedicin som kom med en burk som ebba skulle kissa i så att hon kunde ta med sig på jobbet... låter lite konstigt och det är det *skratt*

Jo det var som såhär, mange var in med ebba på sjukhuset i måndags med på provtagning igen och då missade sköterskan att provet skulle skickas till labbet och hon tyckte detta var så pinsamt så hon kom förbi imorse (hon bor i Lilleby) Man känner ju nästan alla där nu efter alla besök. Det var väldigt snällt så mange slapp ta buss o spårvagn med båda barnen.

Åkte sedan direkt på jobbet, har haft massor att göra idag. Men jag gjorde ett avbrott för lite träning :) det kan man ju inte missa.
Körde spinn och sedan körde jag en halvtimme i gymmet.

När jag kom hem så stack mange iväg och tränade. När han sedan kom hem så grillade vi på monstret :)

Jo jag måste ju visa ett kort från lillebrors spelning


Kommentarer
Postat av: lollo

snyggisar =) synd att jag missa detta men så går det när man inte håller igen hahhahahah

2009-05-20 @ 14:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0