Torsdag=Träning

Ja det blev träning idag med... körde ett Spinn och Kettlebell pass med goa Lollo :)
Efter en timmes träning fick jag en privat undervisning i Spinning av Lollo, testade hennes spinn skor och jag måste säga att VILKEN SKILLNAD, ja det är nog bara att ge sig iväg och köpa ett par. Med tanke på att jag tränar endel så tycker jag att det är OK.

Sedan efter träningen så gick jag och barnen till Mums med Monika medans Mange tränade. Vi drack en underbar Latte.
Bestämde då att dom skulle komma till oss och grilla.
Sitter här nu proppmätt med endel rödtjut innanför västen... hmm var det GI mat jag åt!?!?!? Eller jo det gjorde vi.. men rödvinet och chipsen jag har ätit kanske inte var så bra.....
Jaja jag har trots allt tränat 3 ggr denna vecka och på söndag går jag på det igen ...
Hur som helst så har vi haft det jätte trevligt. Välkommen tillbaks :)

Nu skall jag lägga mig, ska ju jobba imorgon !?!?!? Kanske jobbar hemifrån ja vi får se.

Godnatt
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0