Slut på helgen

I lördags så åkte vi hela familjen till Gymnasium. Där lämnade vi in barnen för att sedan träna ihop med Monika och olof.
Alla utom mange körde 30 min spinn, under tiden körde mange i gymmet.
Efter spinn passet så körde monika ett core pass medans jag och olof fick en guidning i gymmet av mange.

Kan säg att jag har träningsvärk i bröst och skuldror idag. Men det är gôtt de ;)

Efter körde vi ebba till vickan, hon ville gärna sova över där.

Så mange och jag kollade på fotbollen och sedan en film.

Imorse så var vi alla sjukt trötta så det blev en "liten" sovmorgon.

Annars idag har vi haft besök av Martin och Anna.

Hämtade ebba nu på kvällen o hon har börjat klaga på magen igen :( Hoppas det inte är nåt speciellt.
Plockade upp lillebror också efter ebba för mange o han skall träna idag.

Så nu sitter jag här med en dotter som har ont o inte kan sova. en son som vägrar att sova
Visst är barn underbara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0