Måndag

Ja som sagt måndag igen. Tänk veckorna bara flyger iväg.

I helgen så har jag varit på scrappträff och mässa, var riktigt trevligt trots lite orosmoment som snabbt drog över .

Söndagen tillbringade jag med mina barn. Mange var och fiskade. Vi fick besök av Terese och Ulle. Var mycket trevligt.
Mange han sedan bara hem innan han bytte om och stack på gymmet.
När han sedan kom hem så stog jag färdig för att sticka ut och springa. Så himla gott väder att springa i nu.
Idag måndag har jag och mange varit hemma och vårdat vårat förhållande eller det låter fel då vi inte har några problem ... utan mest för att få vara vuxna och bara vara vi och få snacka ifred.

Vi har varit på en riktigt långpromenad.

Nä nu skall jag surfa lite o kolla på tv

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0