2:dra privata ridlektionen

Ja idag har jag haft min andra privata ridlektion. Även idag så gick det riktigt bra. Måste säga att jag går från klarhet till klarhet. Självförtroendet kommer mer o mer och hästen gör faktiskt det jag säger till den att göra :)

Fast vänstervarv (övade volt) i trav ville sig inte riktigt bra, men efter typ 15 varv så gick det haha

Som sagt detta skall jag försöka göra varannan vecka.

Idag på lunchen så var jag iväg o handlade en liten present till Ebba, la dom på hennes barnstol så hon fick dom när jag hämtade henne.. Hon skrek av förtjusning att nu hade hon minsan lika fina stövlar som Amina :)

Nä nu skall jag pyssla lite


 Ebbas nya ridstövlar


Kommentarer
Postat av: Nilla

Det verkar som att privatlektionerna du tagit verkligen gett resultat, kul att läsa om att det känns bättre.



Vilka stövlar, nu är Ebba lika cool som faster ;-) Finns inget bättre än ordentliga stövlar när man rider.



Kram

2010-02-16 @ 22:01:26
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0