Halva veckan

har redan gått.
Ludde är tillbaks på dagis igen, första dagarna grät han när jag lämnade men imorse så var han glad.
I tisdags så tog vickan ebba på bio. Dom var och såg Alvin o gänget, båda två tyckte den var bra :)

Träning har det blivit en del av.
Måndag: 45 min spinn och 20 min gym
Tisdag: 4,5 km löpning och 25 min gym
Onsdag: 60 min ridning

Imorgon så blir det npg gym eller bara löpning har som inte bestämt mig.

Jo jag har gjort lite kort också, men jag får visa dom någon annan dag.

Ridningen gick bara bra, nu känns det som att jag är på banan igen. På tisdag skall jag ju ha min 2 privata lektion.

Godnatt
kram   

Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, visst är stämplarna fina!!

Hjärtat, det blir fler träffar och Katie ska ha en heldagskurs med oss så vi får göra fler tårtdekorationer. Nåt du är intresserad av?



KRAMar

2010-02-13 @ 23:50:59
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0