Nu har jag

varit så där dålig igen på att uppdatera. Men i ärlighetens namn så är det lite mycket nu.
Jag har rätt mycket på jobbet, både roliga och tråkiga saker kommer att ske framöver. Jag har en deadline som jag måste klara tills på Torsdag.
Nu måndag och tisdag så är jag inne i stan på kurs. Är på en netapp utbildning.

Tänkte att jag skulle visa lite i bildform vad vi har gjort sedan sist.

Vi börjar med våran tripp till F-rödja. Har suttit o letat bilder som jag saknade, men jag kom just på att dom ligger i min jobbdator *suck*



Sedan har vi lite bilder från Ebbas ridskola, hon fick äran att låna Hampus av min ridlärares mamma, snacka om att Ebba var stolt. Hampus är både en "Tävlings häst" och "privat häst" det ni ;)



Sedan i Lördags så träffade jag Ulle och tess på Amhultsfestivalen. Barnen fick åka karusell och kolla på Algott o vilgott



På lördags kvällen hade vi besök av familjen Ahlert/Fransson. Vi grillade och drack gott :) Var en lyckad kväll.

Söndagen så var det dax för Ebba att springa sitt första lopp, snacka om att hon var förväntansfull.
Det gick väll sådär, men Oscar kom in på en fin 4:plats GRATTIS.



Shit, nu måste jag skynda mig. Skall med bussen in till stan


Kommentarer
Postat av: Farmor

Oj vad ni har hunnit med mycket! Kul för Ebba att få låna en så gullig häst. Fjordingar var barndomens vackraste häst tror jag.

Kram

2010-06-08 @ 08:34:15
Postat av: Nilla

Jasså var Hampus en fjording - gulligt! Vilka roliga grejer du hittar på, springa ett lopp, vad häftigt! :-)



Kram

2010-06-09 @ 08:16:34
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0