Stolt mamma igen ;)

Idag tog Ebba silversälen, dvs hon simmade hela längden.
Jäklars vad hon är beslutsam. Så imorgon vill hon ju självklart ta guldsälen. Försöker förklara för henne att det viktiga är inte att ta märkena utan att ha kul och att hon lär sig att simma... men det är svårt för henne att förstå på ett sätt.

Så nu är denna beställd



Igår så var jag iväg och tog lite sprutor (3 st  och 2 till om en månad) , ja just det ja... det har jag ju inte berättat. Men jag skall ut och resa.
Vart berättar jag någon annan gång då det inte är officiellt ännu.

Annars så har jag lyckats dragit på mig luddes skit. Är så less nu på detta. Är inte alls på humör idag.
Blev sårad dessutom idag o det gör ju inte saken lättare.

Jaja, nu skall jag lägga mig

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tihi...jag vet vart o jag e så glad för din skull.

Duktiga Ebbis!!! Hon är verkligen en kavat, målinriktad tjej!

Krya på dig vännen!

Kramar om

2010-06-17 @ 23:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0