Stolt mamma

ja det får man väll vara när sitt barn har lärt sig att simma :)

Ebba började på en 2 veckors intensiv kurs förra veckan. och idag hände det.
Så idag så klämde hon till med att ta 2 st märken, silvergrodag och guldgrodan.

Själv har jag legat magsjuk, men är nu bra. Var länge sedan jag kräktes så.

Ludde är ju också hemma och sjuk, som tur var har mange varit hemma medans jag ocksåvar kass.
Han har nästan krupp liknande hosta och feber.

Imorgon kommer jag att vara hemma med honom, hoppas verkligen att jag är på jobbet på torsdag.

Idag har lillkillen fått sig en egen kyckel (som han säger) och hjälm, ni kan förstå hur han har inventerat den ...





Jo jag måste ju visa kortet på kusinerna, hur jag hittade dom på söndagmorgonen


Kommentarer
Postat av: Farmor

Man blir stolt som farmor också! Vad ska det bliva av detta fenomen! Vilja och kämpalust som få tror jag.

Jätteroligt att kusinerna funnit varann så bra. Vem döljer sej bakom spindelmannen tro?

Kram till er allihop

2010-06-16 @ 10:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0