Måndag

Idag så var vi riktigt trötta när vi vaknade. Ludde var vaken mellan 23-03:45 så det har inte blivit så mycket sovit.
Vardagsmat ... fattar inte varför han e vaken såhär.

Iallfall så mitt under ett möte idag så ringde mange flera ggr och jag fick trycka av honom, tillslut var jag tvungen att ta samtalet.
Det visade sig att förskolan hade ringt och sagt att Ebba inte mådde så bra, hon hade huvudvärk och ont i magen.
När mange hade tagit sig dit så hade hon hunnit att spy ner soffan.
Så nu på kvällen har det kräkts ett antal gånger.

Man lär ju inte klara sig, men man hoppas ju.

Imorgon om jag e frisk så skall jag ta mina indiska kollegor till Rambergsrinken för lite skridskor

Godnatt


Kommentarer
Postat av: Farmor

Inte den soffan som blev nerspydd i alla fall..;)

Hoppas ni klarar er resten av familjen.

Kram

2011-02-07 @ 22:54:41
Postat av: Nilla - Blogg and babies

Blä! Magsjuka ogillas skarpt!



Hoppas Ebba snart mår bättre!

Kram kram

2011-02-08 @ 17:02:54
URL: http://nillalala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0