In med det nya och ut med det gamla

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Varit borta i 4 veckor från min familj. Var i Indien och jobbade 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nope, hade inga. Eller så har jag förträngt dom ;)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jajjemen

4. Dog någon som stod dig nära?

Detta året har jag klarat mig från detta hemska

5. Vilka länder besökte du?

Usa, Indien och Tyskland

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Vissa av mina vänner

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?

18 september när jag landade på Landvetter efter 4 veckor i indien. Fick jag äntligen träffa mina barn och min älskling igen

8. Vad var din största framgång 2011?
Många lovord från mitt jobb som har resulterat i …

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Har klarat mig ganska bra förutom mitt knä som pajade igen.

11. Bästa köpet?

Mina nya löparskor och spinningskor

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Barnen

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att mina föräldrar finns som åker över halva sverige för att hjälpa oss med barnen när det behövs

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Finns många, men jag har fastnat för Pinks, Robyn och Rihannas låtar

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, helt klart. Av många anledningar

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer den andra halvan av året

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Slöat

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mina svärföräldrar med svägerska och familj. En lugn och städad jul

19. Blev du kär under 2010?
Har varit kär i många år nu i samma man

20. Favoritprogram på TV?
Sporten, Greys, CSI

21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Varför hata!?!?

22. Bästa boken du läste i år?
Kommer inte ihåg, har läst massor

23. Största musikaliska upptäckten?
Vet inte

24. Något du önskade dig och fick?
Jodå

25. Något du önskade dig men inte fick?
Näe, tror inte det.

26. Årets bästa film?
Oj, jag vet inte

27. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag tror att vi bara var hemma med familjen, inget speciellt. Jo Monika var hit med en fin present till mig :)

28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kört på med träningen

29. Vad fick dig att må bra?
Mina kära vänner, min älskade familj. Träningen och att jag har fått det så bra på mitt arbete.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Är för gammal för sånt …

31. Vem saknade du?
Jag saknar min kompis Eva i Sundsvall. Hon bor för långt borta

32. De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya kollegor i Indien


Kommentarer
Postat av: Eva

Saknar dig med! :)

2011-01-25 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0