Köpenhamn

ja nu är jag här och har haft min första kurs dag. Är riktigt nöjd än så länge. Hon som håller kursen e en riktigt guru som lär ut bra och får det att låta roligare än det är ;)

Direkt när jag kom hit till hotellet så packade jag upp och gick ner till gymmet. Sprang ynka 3 km och trodde att benen skulle sprängas hahah.

Nu på kvällen har jag varit och ätit lite mat i restaurangen, det e inte billigt här kan jag säga. Middagen kostade 350 kr och för att äta frukost får jag betala 175 kr.... Skall prova 1 dag sedan får jag nog hitta ett alternativ

Visar lite kort från mitt rum här på 19:nde våningen












Kommentarer
Postat av: Eva

Åhh vilket mysigt rum du har fått! Hur länge stannar du i Köpenhamn?

2011-01-25 @ 17:49:30
Postat av: Anna

Jag åker hem igen på fredag

2011-01-25 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0