Söndag

Helgen har varit en riktig fixar dag.
Ja i lördags så lagade mange tvättmaskinen, och JA den funkar :) Sicken gubbe jag har.

Idag så har vi slipat bort spacklet i hallen och sedan lagt på första lagret färg. Tror det kommer att behövas kanske 2 lager till.

Efter det så fick vi städa hela lägenheten eftersom det var så mycket slipdamm.

Nu på kvällen så har jag packat resan inför imorgon.
Taxin kommer 04:30 för att sedan ta mig till flygplatsen och sedan vidare till Köpenhamn.
Skal vara där hela veckan på kurs.

Så nu sitter jag och skriver ihop en liten lista till mange

Måndag: Ebba ridning
Torsdag: Ebba skridskor ( Skridskor, varma kläder, varm choklad, frukt)
Fredag: Ebba gymnastik ( Gympaskor, kläder, vattenflaska, frukt)
Sedan på fredag eftermiddag: Ebba simning ( 10 kr till skåp, baddräkt, handduk, shampoo ..)
För att han sedan skall hinna hämta ludde så får han rappa på.

Ja det är inte lätt att få ihop vardagarna ibland .. men det går.

Mange fixar ju detta galant, han klarade ju nästan 4 veckor förut utan att någon hjälpte oss.

På lördag så kommer ludde att börja familjegymnastik, det ser han fram emot

Jo så en annan sak ....
Ni som läser bloggen kan väll iallfall skriva en liten rad.... :)

Hej svejs


Kommentarer
Postat av: Ulle

Här kommer en liten rad :)

Kram

2011-01-24 @ 08:04:58
Postat av: Nilla - Blogg and Babies

Hej! Följer förstås din blogg :-) Hoppas att du får en toppenvecka i Kphm (förkortar man så?)!



Kram!

2011-01-24 @ 12:22:08
URL: http://nillalala.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag! :D

2011-01-26 @ 21:33:59
URL: http://eriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0