Tårtor

Nu har jag varit igång med lite tårtbak. Alla 3 tårtorna har samma tema "Sommar"

Först ut är Tårtan som Ebba hade med sig till skolan, det är en våningstårta som för övrigt var första gången för mig som jag gjorde en sådan.

Det var lite trixigt och jag lär göra lite annorlunda nästa gång.
Sedan måste jag öva lite mer på pärlverktyget för det blev inte alls så bra som jag ville



Fylld med: Choklad mousse, blåbärs mousse
Spacklad med: Marängsmörkräm smaksatt med nutella
Klädd och dekorerad med SP

Sedan har vi tårtan som Ludde hade med sig till sina fröknar på dagiset.



Fylld med: Choklad mousse, citron mousse
Spacklad med: Marängsmörkräm smaksatt med nutella
Klädd och dekorerad med SP

Sist men inte minst tårtan som mange hade med sig till sitt jobb



Fylld med: Choklad mousse, skohsbär mousse
Spacklad med: Marängsmörkräm smaksatt med nutella
Klädd och dekorerad med SP





Kommentarer
Postat av: Ulle

Jag säger bara det: WOW!!!!



Du är fantastiskt duktig och har utvecklats enormt.



Kramiz

Ulle

2011-06-18 @ 11:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0